Nur7536 123bebek-21 en üsteki kalp atışı cihazın sağ alta kalanı sancıyı gösteriyor kağıtta da en üstü kalp atışı alttaki sancı miktarı eğer dediklerimse sancıdır ama sanmıyorum o kadar yüksek olsa doğururdun
123bebek-21 Nur7536 sancın var dedi ama ben hiçbişey hissetmiyorum zaten normalde cuma günü doğuma alıcaklar beni
RedFlower 123bebek-21 o sancıyı hisserdin kesin benimde iki doğumdada nstde sancı çıkıyodu düzensiz ama hissetmiyodum çok yüksek değildi büyük ihtimalle
123bebek-21 RedFlower demekki daha düşükdü ben anlamadım sadece kasıklarıma arada bir bıçak saplanıyor gibi sonra gidiyor bide bel ağrısı var
123bebek-21 Yazmelegi_ bilmiyorum ki valla zaten hemşire de sancın var dedi ben bişey hissetmiyorum diyince eve git sıklaşırsa gel dedi zaten cuma doğumum var bakalım