Gizemd-01 bilgeeS ben uzun süre hiç içmedim kahve. 30. Haftadan sonra günde bir bardak ikisi bi arada içiyorum şuan 33. Haftadayım doktora da sormadım saldım artık
hanlnim Bende latte diye sayıklıyorum da evde granül kahve sütten kendim yapıyordum bu başlık mutlu etti, içilebilir mi? 7+6 daha yeniyiz biz🥹
hanlnim bilgeeS bu beni mutlu eder, her gün içerdim rutindi resmen🫠 da şöyle ki benim düşük tehlikem var fark etmez herhalde yine… doktorla görüştüğümde de soracağım yine muhakkak🥺