Bir sene kullandim 24 yasindayim cok zayiftim kilo almak icin kullaniyordum ewet inanilmaz derecede istah aciyor bir ayda 10 kilo aldirmisti bana ilaci kullanmayi birakdim eakisinden daha zayif oldum cok fazla kimseye yorum yapmam bu plotformda ama inanin buna yazmak istedim duramadim. İlaci aksam birkere kullaniyordum size yemin ediyorum karsimdaki insan ne anlatsa anlamiyordum salak gibiydim surekli uyyordum allahim inanilmaz bi nefes darligi ve inanilmazz mal gibi yapiyordu resmen gozumu acamiyordum yatakdan kalkamiyodum ve konusma bozuklugu yapmisti artik bende karsimdaki insanin anlattigi seyleri anlamiyodum bile . Kesinlikle tawsiye etmem cok illet bisey zaten bir ara piyasadan kaldrmislardi onu . Ben yetiskin olarak aksam birkere ictigim halde boyle oluyordum cocuklara gunde uc kere yazyor doktor o cocuklar mal olur resmen gercekden baak cocugun akliyla oynarsiniz resmen sakın haa kullanmayin kullandrtmayinda halisilasyonlara kadar goturuyor o ilac normalde alarji surubu ama yan etkisi kilo aldirmak