Nergiz7 Kızlar 21. haftamdayım 5. ayı da bitircem ve hâla kilo almadım, 50 kiloyum 🤷🏻♀️ yemem içmem iyi, bebeğin de kilosu falan iyiymiş, dışardan bakıldığında hiç hamile gibi gözükmediğim yüzüme vuruluyor sürekli 🫠
genc2kizannesi Nergiz7 5.ayda benimde öyleydi ama şimdi 38 haftalık ve göbeğim benden 1kilometre önde gidiyo🤣
Rabiul Nergiz7 iç karnın geniştir belki canım bende 48 ile hamile kaldım 19. Haftadayız 50 kilo oldum daha yeni ama göbeğim maşallahı var iç karnım dar olduğu için dışarı vurdu ve çok canım yanıyor yemeklerden sonra inanılmaz bir gerilme hissi yatarken sanki derim yırtılıyor gibi hissediyorum
Uydurbisey Nergiz7 32.haftadayim işyerinden biri hamile olduğumu yeni anladi.önemli olan çocuğun büyümesi onun dışında bir sorun yok.Kilo almamanin artisi bile var bence
SmyEsciv Nergiz7 ne güzel işte herşey normal ben çok şiştim mesela senin gibi olmayı tercih ederdim boşver sonradan illaki belli olucak
Betul-97 Nergiz7 Ne kadar güzel işte bu insanlarda hep bir olumsuzluk. Karnın çıkmasa laf yaparlar kilo alsın bu ne hale gelmişsin derler. Siz nasıl mutluysanız insanları dinlemeyin
Rabiul Nergiz7 öyle malesef kaşınıyorum doktorum çok erken demişti 16. Haftamdan beri krem kullanıyorum çatlamaya karşı 🙈gerginliğimi alması için hiç sıkmayın canınızı şişme mont giyiniyorum o zaman banada soruyorlar göbek yok bebiş nerde diye evde bıraktım ağrılık olmasın diye diyorum 😂😂 sizde öyle diyin boşverin takmayın hiç
Busebusra 39+2 deyim göbeğim 5aylik gibi Çok şükür bebeğin kilosuda sagligida yerinde önemli olan da bu kafana takma sağlıkla gelsin miniğin
Betul-97 Nergiz7 Yani hiç bunları yabancılar da görmedim ki bir sürü arkadaşım var yurtdışında yaşayan arkadaşlarım var. Bizimkiler karnın çıkmasa hiç hamileye benzemiyorsun derler, kilo alsan bu ne olmuşsun derler, sütün gelmese çocuk aç derler bir sürü şeyler. Kimse demiyor ne güzel hiç kilo almamışsın diye. Çok garip bir milletiz ya
Yaseminn2345 Benim 6.5. aylıkken anca anlasiliyordu. O zamana kadar cogusu anlamadı bile. Bir tık da bol giyindim hep. Şimdi aşırı belli oluyor. Bu tarz yorum yapan olmadı pek. Olsa da umrumda olmazdı.
Nergiz7 Yaseminn2345 bende umursamıyorum aslında ama sürekli her gören direk o şekilde söyleyince sıkıldım artık 🥴