delibirhatun297 mom-2024 ben izmir özel sağlık hastanesine gidiyorum, eğer imkanınız varsa tavsiye ederim doktorları da çok ilgili :)
Svlyk paradise35 merhaba, bebeğinizi saglikla vaktinde kucağınıza alırsınız insallah. Benim de anadolu sigortadan doğum teminatlı sigortam vardı son muayenede hakkım kalmadığı için doktor muayenesinin yanında nst ücretini de odemistim. 2 gün sonra doğum gerçekleşti ve sigorta şirketi dogum için çıkan ödemeyi yaptı sorun yaşamadım🥰
TinkiPinki20 Kızlar benimde Anadolu sigorta tamamlayıcı var. Doğumum 9 Nisan gösteriyor uygulama henüz normal ya da sezeryan olarak karar vermedik nasıl olacağına. Sigortam da 16 nisanda bitiyor. Bebek doğduktan 15 gün sonra ekleniyormuş sigortaya acaba ben sigortamı yeniletsem üzerine bebeği ekleyebilir miyim fikriniz var mı?
Ssena33 ElaEge muayene hakkım var. Bittiğinde karşılıyor mu emin değilim fakat doğum teminatıyla ilgili olduğu için muayeneden bağımsızdır diye düşünüyorum. SGK nın karşıladığı testler poliçe kapsamında genel olarak sınırsız oluyor.
zkd34 mom-2024 benim de aynı şekilde, 37. Haftamda poliçe süresi doluyor. Eylülün 3 ünde yenilemem lazım ama fiyat bilgisi alamadım şirketten. Yakın zamanda yenileyen var mı acaba, hamileyken yenileyince daha yüksek tutar çıkarmazlar inşallah
mom-2024 zkd34 muhtemelen yüksek bir tutar çıkarırlar ama zaten hastaneye özel doğum parası verip sonrasındada ekstra muayene ücreti vermek daha pahalıya gelecek. O sebeple ben tekrar yaptırmayı düşünüyorum muhtemelen temmuz gibi yeni teklif verilir merakla bekliyorum
Rabiul zkd34 şimdiden teklif alamazsın canım her ay zam geliyor hamileyken yenilsen bile senin devam eden poliçen olduğu için sorun olmaz herkese farklı çıkıyor ama ortalama şuan olsa 18-19 çıkar muhtemelen 🤔 merak ettim kendime bakacağım 😆😆
zkd34 Rabiul 17-18 yine iyiymiş. Benim doktorumun olduğu hastanede doğum fiyatı 35000, sigorta daha uyguna gelecekse yenileyeceğim yoksa çok daha uygun fiyatlı bi hastane var ona geçeyim diye düşünüyorum. Bakıp söylersem çok sevinirim 🙂
mom-2024 Rabiul evet maalesef öyle çok uyguna yaptırmıştım 1 ay beklemeliydi hemen olmayınca böyle oldu. Ama büyük rahatlık iyi ki yaptırmışım yine ne fiyat çıkarsa yenilemeyi düşünüyorum zaten muayene ücretleri uçmuş
ezww seevoolii benimki 2li test karşıladı. sadece şeker yüklemesi için 3000liraydı normal ücreti 400 lira fark ödedim 2 saatlik şeker ölçümünü karşılamadı
Rabiul mom-2024 aynen canım çok mantıklı zaten en başından yapmak sadece muayene olsa iyi doğum da pahalı