Gizemmm223 hayır tabiki neden zararı olsun rahim kasılmasını bebek kalp atışlarını görüyorlar. Tam tersine çok daha bilinçlenmek için bi sistem bu hatta doğum yaparken yaptığın süreçte bağlıyorlar bebeği takip etmek için. 32. Haftadan beri düzenli giriyorum ve içim rahatlıyor ufak tefek ağrım sızım olduğunda kafa karışıklığım gidiyor en azından. Senin hissetmediğin sancıların bile çıkıyor