mervemurat16 Ozlem_1001 bol su için yürüyüş yapın tuz baharatı kesin.Ama gebelikte bazı dönemlerde ödem zaten oluyor
Hilalaktscbk Ozlem_1001 Ayaklarıma soğuk su tutmak birde havaya kaldırmak iyi geldi ama ellerim öyle şiş ki parmaklarım aciyor bir şey tutmaya falan çalışırken. Elime ben de çare bulamadım bol bol da su içiyorum.
Hilalaktscbk Ozlem_1001 Soğuk ama dikkat et uzun uzun buz gibi su tutma ılıktan biraz soğuk olsun üşütme bir de şişlik atayım derken 🫶🏻