Ozgekks Arkadaslae 39+4 deyim hiçbir belirti yok nişan da gelmedi sabırsızlanıyorum sizde durumlar nasıl
EceAtak Ozgekks ben de ne nişan ne su geldi 39+2 de 4 cm açılmam vardı bazen gelmeyebiliyor her insan da farklı
Selcennnn Ozgekks nişan herkeste farklı olabiliyor dikkatli olun ben kanlı bekliyordum bildiğin beyaz akıntı gibi geldi ama yoğun ve sık sık gelince nişan olduğunu anladım sabah nişan akşam suyum gelmişti
_Hulya7106 EceAtak açılma kaçıncı haftada fark edildi bide açılma olurken sizde hissiyat oluyor mu hissediyor musunuz 33 +3 haftalığız bende önceden açılma ile gitmeyi çok isterim ekstra bişey yaptınız mı siz
EceAtak _Hulya7106 39+2 de doğum yaptım bol bol merdiven inip çıktım hayır açılmayı sancıyı hiç hissetmedim ara ara tuvalet hissiyatı oluyordu o kadar ama normal doğum yapamadım malesef bebeğimin kordonu dolanmıştı kalbi durucaktı acil sezaryene alındım