Hamilelikte 33 haftayı bitirdim bugün ama son birkaç gündür uyku düzenim bozuldu gibi, gün içinde de uykum geliyor, geceleri de geç saatlerde yatmaya başladım herhangi bir ağrı sızı veya geç saatte yemek yeme gibi problemler olmaksızın. Gün içinde bazen çok enerjik hissediyorum aradan 1 saat geçtikten sonra uykum gelmiş oluyor. Bu durumlar normal mi hamilelikte? İlk gebeliğim o yüzden pek bir bilgim yok.