Sltn63 31 haftalık olduk dün doktora gtim bebek asagida dedi doktor ciğer geliştirici iğne verdi aynı durumu yaşayan var mı ?😔
Merveeemsiii Sltn63 benim 27den beri aşağıdaydı :) 33 de sancılarım başladı ciğer geliştirici iğne vurulduk 37+3 gelen giden yok :) o erken doğum riski olurda bebek doğarsa ciğeri gelişsin diye yapılan bir iğne o yüzden korkma
Sltn63 Merveeemsiii anladım canım ben sandım bebek hemen doğuyor korktum erken doğarsa kuveze alırlar diye hemen doğmuyorsa iyi bari 😀
Merveeemsiii Sltn63 valla biz cok bekledik doğar diye ama arasan 4 hafta geçti hala daha gelmeye niyeti yok 😂
Sltn63 Merveeemsiii hiç mi belirti yok bol bol yürüs yapın hurma yiyin hali yıkar gibi oturun kalkın ki kolay olsun 🤲😀
Sltn63 Merveeemsiii mecbur bende sevmiyorum ama diyorlar doğumu kolaylaştırıyormus kasik ağrıları rahimi acar çok ağrıyorsa 🫠