Seval88 ilk gebeliğimde gelişimi öndeydi 35. Haftada 3,5 kiloydu 36 da kilo almadı 37 de 4 kilo oldu 37+3 de doğdu karnım bebeğime göre büyük değildi artık sığamıyordu resmen her yeri doluydu karnımın yanlarına kadar boş yer yoktu, içerde haftasını tamamladığını daha fazla beklersek bebek sıkıntıya girer dedi doktorum, çatı yapım da o kiloyu doğurmaya müsait değildi, sonra suyum geldi hastaneye gittim ve sezeryan oldum. Başı sıkışmıştı hemen gerçekten normal doğurmaya yapım müsait değilmiş iyiki doktorumu dinlemişim