Sirinn Kizlar merhaba, 31+2 olduk. Bu sabah bogaz ağrisiyla uyandim, gecmedi de malesef. ne kullanabilirim?
Betus0640 Sirinn geçmiş olsun 😌bende de aynı durum var. Tereyağ eritip pekmez ekleyip içtim. Biraz yumuşattı gibi boğazımı. İlaç da içemeyince doğal yollardan halledebiliriz umarı
MMerve34 Sirinn geçmiş olsun bol bol meyve tüket bol su iç sürekli dinlen geçmiyor yoksa bende hasta oldum böyle geçti 38+4 şuan 35 de falan olmuştum
Sirinn Betus0640 size de gecmis olsun, bu zaman kadar o kadar dikkat ettim, geldik son zamanlara kaptık şifayi 🤦♀️
Betus0640 Sirinn hiç sormayın ben de aynı durumdayım o kadar dikkat ediyoruz. Tez zamanda geçer gider inşallah