Ebrucar Kızlar 12+4teyim. Bugün ilk kez gittiğim araştırma hastanesi profesörü tahlillerime falan bakmadan pat diye şunları kullan dedi. Vinalac kullaniyodum bırak dedi. Siz daha önce bunları kullandınız mı? Kullandıysanız ne zaman ve neye göre kullandınız?
Derinnmom Ebrucar ikinci ve üçüncü sıradaki ilaçları 12.haftadan sonra banada verdiler hamileliğimin son gününe kadar kullandım. İkinci sıradakini yine yazdı lohusalıkta da kullanıcam. En baştakini ise doğumdan sonra yazdı
aygul-7138 Ebrucar Bana da devit 3 ile gynoferro yazıldı ama henüz kullanmadım folik asiti içmeye devam ediyorum ferrosanolunda içinde folik asit olduğu için içmiyorum ikisi ağır olur diye
Tuba-M55 Aynı ilaçları 12 ye kadar kullandım 12 de fotoğrafını attıklarınıza geçtik. Sonda yazan ilaç hakkında bilgiler yok ama D vitamini omega ve Demir ilacı doğuma kadar kullanacaksın dedi doktor sanırım standart bu vitaminler
Tuba-M55 Tuba-M55 Devit damla eczacı söylüyor zaten benimki 9 damla, demir hapı ve omega içerikli vitamin günde 1 tane içiyorum. Demir hapını süt ve süt ürünleri ile birlikte almamak gerek dedi eczacı
Ebrucar Tuba-M55 teşekkür ederim ben de pat diye yazınca neye göre yazdı diye düşündüm de standart vutaminse zararı olmaz kullanayım o zaman.
Ebrucar Tuba-M55 off ben bulantidan başka birşey yiyemiyorum sadece peynir ekmek. Doktor ekmek de yeme dedi şimdi süt ürünleriyle de kullanamicaksam bittim resmen🤦🏻♀️ tok karnına kullan hepsini dedi
Tuba-M55 Ebrucar ben yemekten 2 saat sonra filan alıyorum onu deneyebilirsiniz. Hiç olmazsa peyniri filan biraz sindirmiş olursunuz
Ebrucar aygul-7138 aa evet şimdi araştırdım ikisinde de folik asit var. Ben haftaya özele gidicem sorayım en iyisi teşekkür ederim 🌺