Aras-125 11 haftalıkken erkek denildi bende hatta dedim bu erkek diye sonra 14 haftalıkken yine sordum doktoruma yine erkek denildi çünkü pipisi gördüm bende neyse 16 haftalıkken yine aynı doktoruma gittim ağrım var diye Emin olmak için dedim yine bakalım bu sefer göstermedi bebeğim 🙈 neyse işte 19 haftalıkken gittim kontrolüm vardı cinsiyetine bi bakalım dedik kızzzmış meğerse bebişimnn geçen hafta detaylı ultrason yaptırdim orada doktor kız dedi 🙈😇 valla biz ilk başta çok emindik erkek diye isim bile bulmuştuk 😂 yanıltabiliyorlar bizi sağlıklı olsunlar da kız erkek hiç önemli değil gerçekten ikiside yok çünkü ♥️Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin evlatlarımızı 🥰