selim10 Kızlar kaçıncı haftanızda genel ev temizliği yaptınız, 30.haftadayım camları falan silmeye başlamak için uygun zaman mı yoksa biraz daha beklenilmeli mi , tek yapacağım tüm temizliğimi
Leyla1993 selim10 bende 31 haftalık oldum pencere falan Mart sonu yapicam hepsini perdeleri falan degisicem kızların yatak ortuklerini yerlerdekileri her şeyi sonrada oturub doğumu beklicem.simdiden yapsam Mart sonu bir daha yapmam gerekecek.oda daha gücüm yetmiyor.gun sonu kendimi tasiyamiyorum
selim10 MayIs_papatyasI evet öyle yapmayı düşünüyorum, mutfağım küçüktü zaten dün onu yaptım. Her gün bir odayı yapayım diyorum, erken olmaz değil mi
MayIs_papatyasI selim10 biraz erken ama ilerleyen zamanda yapacak gücünüz kalmıyor.Şimdi derin temizlik yaparsanız,sonrasında yüzeyel temizlik yaparsınız
selim10 ikiprensannesi53 ama mecbur 🤷 Günlere ayırıp kendimi yormadan yapmam lazım, zaman geçtikçe daha zor olacak benim için.
Anonimoo Valla ben genel temizlik yapmayacağım çünkü bebeğim doğduktan 20 gün sonra taşınacağım o yüzden bi yatak odamı temizleyeceğim bebeğim orda kalacağı için diğer odaları da yüzeysel cam silmeye falan girersem hem kendimi yorarım hem de boşa silmiş olurum taşındığım evi detaylı temizletip gireceğim zaten 😀
selim10 kahvesever__ sonrasında üstten silmek bile yeterli olur ama şu an derin temizliği yapmazsam dediğiniz gibi sonra daha zor olur
ikiprensannesi53 selim10 karnındaki bebek mi önemli yoksa cam silmek mi önemli uzandığında belki düşecek bebek son zamanlar diye dusmeyecegini mi zannediyosun saçma sapan şeyler yapma içten sil ama dışarı çıkma
selim10 ikiprensannesi53 öncelikle daha düzgün bir şekilde söyleyebilirsiniz bunu, ki camlar zaten hepsi içeri doğru açılıyor. Açılmayan cam olsa zaten bende çıkıp temizlemem.
ipeklinaismom selim10 Aralık’ta kış temizliği yaptım her cumartesi rutin sil süpür kapı kenarları cam kenarlarınin tozunu alıyorum birdaha genel temizlik doğumdan sonra nasipse takıntılı biriyim hiç oturmadığım için gerek görmüyorum daha rutin devam