Halin Merhaba kızlar. Anne yanı beşik olarak hangi modelleri tercih ettiniz? Hangi fikirle tercih ettiniz? Kaç yaşına kadar bineceğini düşünerek aldınız? Biz de almak istiyoruz ama hangi model kullanışlı olur karar veremiyoruz.
gizem-cbn Halin bende büyük park beşik var bide böyle her odaya götürebileceğim bi beşik alayın dedim trendyoldan Polly baby diye bi yerden aldım uygunundan 1 yaşına kadar yatsa yeter. Yere de yakın düşse falan sorun olmaz diye düşündüm
Angel161023 Halin biz daha 2 gün önce e bebekten kanz’ın sallanılabilen park yatağını aldık 4-5 yaşına kadar kullanıldığını söylediler etrafımızdaki akrabalarımız da bu modeli tercih etmişti müsait bir vaktinizde eşinizle gidip inceleyebilirsiniz :)
Rabiul Halin kanz alloy modelini aldım bende , yerim çok fazla yok şuanki evde kiracıyım çıkana kadar beni idare eder
Lutulut Joie roomie aldık. 1 yaş deniliyor ama 5 ay sonra ayaklanmaya başladığı için kullanamayız. Park yatağın görüntüsünden hoşlanmadığım için bunu aldım. 6 ay sonra kendi odasına montessori yatağına geçireceğim. Fikir olur belki benim gibi düşünenlere.
Halin Lutulut ipeklinaismom 5-6 ay sonra nasıl yatıracaksınız. Yani uyutup odasından çıkacak mısınız. Küçük olmuyor mu o aylarda. Tek başına yatabilir mi ki
tugbadurmaz34 Lutulut ayyy bende aynısını yaptım bende tam anne yanı olan yatakla birleşen bir beşik aldım en fazla 9 aya kadar sığar bence 95 cm uzunluk ondan sonra odasında montessori yatağında yatacak nasip olursa inşallah 🥰 bence ne kadar erken odasında kalmaya başlarsa o kadar kolay olur her açıdan zaten 6. Ay itibariyle oturmaya başlayacaksa oyun oynayacağı yer yine odası olacam yatağı da orada yadırgamaz en azından böyle düşünüyorum
Lutulut Halin 1 aylık ayıranlar da var odasını. Onlar yapabiliyorsa biz de yaparız diye düşünüyorum. 2 yaşına kadar yanımda yatıracak halim yok herhalde 😄
ipeklinaismom Halin uyku eğitimi verilmezse daha çok sıkıntı yasicagimi düşünüyorum oda yan yana kamerada olcak düşme şeyi yok yatak da alçak
Nariye007 gizem-cbn merhabalar polly baby den bende küçük beşik Alaçam da trendyoldan siz hangisini aldınız memnunmusunuz görsel atma şansınız varmi
Dadymom1 Halin Montessori olarak odasını hazırladık. Anne yanına sepet beşik aldım, yatabildiği kadar yatıracağım, sonra ya yatağına geçiririm ya da yeni beşik alırız gerekirse 😅
tugbadurmaz34 Halin ben anne yanı olan bir beşik aldım en fazla 9 ayına kadar yatabilir sanırım daha sonrasında odasında yatacak inşallah montessori yatak yaptırdım
NurCan58 Normal ahsap beşiklerden aldım kenarları parmaklıklı olandan, en az 3 yaşına kadar kullanır hatta daha fazla. Beşiği yattıgımız odada kullanıyorum, oturduğumuz oda veya mutfakta da ana kucagına koyup uyutuyorum.
gizem-cbn Nariye007 https://ty.gl/vh8adblpc7 Bından aldım gayet iyi ama tabi içinin süngeri falan çok ince biz ekstra döşek yaptırdık içine kurulumu da gayet basit
Nariye007 gizem-cbn yaa bende buna bakmıştım ikilemde kaldım memnunmusunuz peki . Süngeri önemli değil yatak yaptırırım ben ona . Güzel sallanıyor mu kullanisli mi o önemli bana