Kızlar 38.haftadayız geçen hafta özeldeki doktorum çatın dar ama istersen yine normali deneyelim dedi ,devletteki doktor da çatı darlığı doğum sancısı gelmeden bilinmez diyor , normali denemek istiyorum ama risklerinden de korkmuyor değilim basıklıktan dolayı , bu durumda olup rahat doğum yapan var mı aramızda? Bebiş 3200 Şuan