Kızlar merhaba ben yarın 26. Haftama giricem bebek hareketlerini ilk zamanlar çok hissediyordum bu haftalar biraz duruldu yine hissediyorum ama öyle çok çok değil ne zaman tamamen hareketlenmeye başlar çok fazla hissetmeye başlarım böyle olan oldu mu bu arada cevaplar mısınız