Aybike042024 31+6 dan selamlar🫣 4 kilo aldım sadece doğum 10 Nisan sezeryan gibi görünüyor ama :/ kızım olucak, ben odasını düzmeye başladım heyecanlıyız 💓😻 nolucak bilmiyorum bir an önce doğursam da onunla uyansam keşke🥰❤️🔥 bi kaç gün önce randevumuz vardı gördüm bebişimi suyumuzda kendisinde gayet iyi dendi, kilosu 2 kiloyu geçmiş bıdık gibi kızçem😍