Feyzabgg Kızlar hamilelikte çilek yiyenlerde leke oluyormuş bebekse.Ben 27 haftalık olucam ama daha yeni öğreniyorum .1-2 kere pasta da çilek yedim açıkçası suan korkuyorum da.Böyle yiyip de bebeğinde leke olan var mı
aslhnkrts9 Feyzabgg valla daha doğurmadım ama ilk baştan beri kova kova çilek yedim hala yiyorum hurafe bence doğunca bakacağım ilk şey bu 😂
ipeklinaismom Feyzabgg yemekden değilde dokunduğunda yüzüne veya görünür biyerine dokunma derler bizdede herhangi bişeyde
Hayat31 Bende yiyorum,bence inanma öyle hurafelere. Ayva yeyince güzel oluyor. Ya bu bebek anne babadan alıyor herseyini. Onlara benzeyecek. Güzel olsa ne olur ,olmasa ne olucak. Bebek bu
[silindi] Valla ben leke meke bilmiyordum ilk baştan beri yiyorum bende 27 haftalığım kaç kere yedim vallahi sende ye 😄 waffle falan güzel oluyo
Feyzabgg Kız şimdi iştekiler konuşuyordu.Şok oldum duyunca haahhahaha ya herkes benim bi tanıdık yedi oldu falan diyor 🤷 tıbben de aslında alakalı bir durum değil ama hayırlısı olsun artık napalım 🤷🤷
Gul2808 Feyzabgg bnm oğlumda çok yedim yani böyle fazla fazla ama leke felan yok 2 yaşında çileği çok sever ben gibi 😂😂😂
Bebh Feyzabgg eğer öyle olsaydı çilek kız dogurmam gerekirdi çilek için delirmistim resmen hergun yedim 😁
Merve_3351 Feyzabgg Kuzenimin omzunda büyük çilek lekesi var ama niye oldu bilmiyorum. Böyle şeylerin bilimle alakası yok tamamen urafe olduğundan yanayım
Feyzabgg gizem-cbn ay ne biliyim başka forumlarda yedim oldu diyen de var insan bu dönemde şaşırıyor vallaha
gizem-cbn Feyzabgg olacağı varsa olur o çilekten falan değildir. Ona bakarsan türbeye gitme iz olur derler daha doğurmadım ama doğsun görcez var mı yok mu 😀
Nur8948 Feyzabgg ben aaylardır yiyorum canım da çok çekiyor her yediğimiz niye leke yapsın ki Allah Allah 🤔 bi yerinize sürülünce diye biliyordum ben onu ama ondan bile emin değilim. Ben leke olacağını düşünmüyorum belki canın çekip de yemediğinde olabilir ama bak 🙈😁