Bennureyla Haftamdayım. İki haftadır sancılar çıkıyor nst’de. Oysa ki ben farkında değilim. Nst’de sancılarınız çıktıktan sonra ne zaman doğum yaptınız?
Kodal-42 Bennureyla bende 40 haftaligim bugün nst de sancılar çıktı doktor evin yakın mi diye sordu bende evet dedim tamam git sıkılasinca gel dedi dua edinn
hyena Bennureyla 35 te çıkmaya başladı bende 39+4 de doğurdum açılmamda vardı 37 ye kadar yat demişti doktor ne olur ne olmaz diye
Asibel Bennureyla 33ten beri yüksek sancılarım var hissetmiyorum 35/6 şu an ama sancı için adalat kullanıyorum 33ten beri