Herkese merhaba ikili test yaptırdım bir oran bir tık fazla çıkmıştı oda yaştan oturu demişti doktorum üçlü ve ayrintiliya girdim üçlü yüksek çıktı ama detaylida bir bulguya rastlamadım dedi…herkesin bildiği gibi aminosentezde bir çok risk var..nifty testi için 12 bin istediler herkes yaştan ötürü bu yaştaki gebelerde hep çıkıyor diyorlar varmı benim durumumda olanlar 34 yaşındayım bu arada