Arkadaşlar. Ben özel hastaneye gidiyorum. 16. Haftada 3lü tarama testi yaptırmıştım. Doktorum sonuçları yüz yüze konuşalım dedi. Randevu verdi. Randevum iptal oldu. Sonuçları telefonla görüştük ama nasıl? Kendisine ulaşmak zulüm. Numarası yok. Hastaneyi aradım, onlar şubesini aradılar şube beni aradı. Dönecek dediler. Sekreter döndü. Ameliyatta dedi. Ben numarasını istedim doktorun sekreter vermedi. Kendisinden istersiniz dedi. Neyse sonuçları sekreterin telefondan konuştuk. 22. Haftaya detaylı ultrason randevusu verdiler. O zaman isterim numarasını dedim. Sonuç için de doktoruma aynı gün randevu yazdılar. 2 gündür idrarımda yanma var. Kasıklarımda aşırı batma, genital bölgemde kaşıntı var. Dedim ki zaten hastaneye gitcem doktora söylerim. Şimdi doktorla iletişime geçmek istesem saatler sürer. Bugün randevum var ve Randevumu iptal ettiler. Doktor izinli. Siz detaylı ultrasonu olun sonuçları telefonda doktorla görüşün dedi sekreter. Dedim ki numarasını verin sağlık şikayetlerim var gelmişken test falan isteyecekse onları da vereyim. Çalışıyorum bidaha izin alamam dedim. Veremem bir geldiğinizde istersiniz diyor. Hastaneyi arıyorum onlar ulaşır diye. İzinli diyorlar. Ya idrar yolu enfeksiyonu geçiriyorum böyle önemli bir durum varken doktoruma ulaşamıyorum. Bidaha izin alıp gelemem de. İş yeri sıkıntı yapıyor. Taaa salı günü gelecek doktorum. Kaldım böyle. Bir de düşünün randevum iptal oldu ya sağlık sorunum olmasa 3-4 hafta sonra normal kontrol için randevu oluşturcaklar. Yani ben en son 16. Haftada gittim. Bir daha 25. Haftaya gitmiş olacağım. Ne yapsam bilemedim. Doktor değişikliği de yapmak istemiyorum. Sekreter yokuşa sürüyor. Salı gününe kadar da geç olur. Hep böyle mi olacak acil bir durum olsa diye düşünüyorum. Strese girdim aşırı.