Kızlar kızımdan kalan pembe vs olmayan renkler var oğluma ayırdım onlardan ama bir poşet iki poşet anca çıktı 31 haftalık Nisan’da doğsa ↉ ay dönemi gene uzun kollu olcak yani yeni aldığım üç dört takım var yenidoğan sizce kaç takım alayım çok çabuk büyüyorlar zıbın vs bide mmnun kaldığınız psişik kremi?