Zeynepkrkytlli her şey bizlerin elinde aslında ben şimdiye kadar atanma düşüncesini raftan kaldırmıştım hatta kendime iş yeri açıp evlendikten sonra 3 yıl çalıştım. Arkadaşlarımın başarı hikayelerini görünce dank etti ve atananlar evli çocuklu arkadaşlarım. Çok kafama vurdum ama iş işten geçti benden size bi arkadaş tavsiyesi olsun, bebeğiniz dünyaya gelmeden yolu yarılayın. En azından bir bölümü adam akıllı bitirin mesela alan mesela gkgy yada mesulseniz eğitim bilimleri. Seneye de kalan iki bölüme odaklanın bitirdiğiniz bölümden tekrar yapıp soru çözün. Bana inanın ki bebek dünyaya geldikten sonra hele birde ayaklandıktan sonra çalışmak imkansız hale geliyor. Ben gece oğlumu uyuttuktan sonra çalışabiliyorum sadece 3 saat 4 saat ne bakabilmişsem. Hiç yoktan iyidir diyorum ne bileyim hepsini bir anda götürebilirim sanmıştım ama oğlum zorluyor. Hamileliğin de son haftalarındayım bayağı ağırlaştım Allah hepimizin yardımcısı olsun 🌺🌺