Linakiz1903 selam kızlar ikili testi sonucum bu şekilde grafik doktor yorumlucak biliyorum ama bu papp-a değeri kaç olmalı , bu değer normal mi öğrenmek istedim randevuya kadar dayanamadım 🙏🏻
yeni-annelik Linakiz1903 bir tek bu değerlere bakılmıyor sonuç için risk raporuna bakıyor doktor onlar önemli olan
Linakiz1903 sunashn50 ay çok teşekkür ederim 🙏🏻❤️ betanız kaçtı ve cinsiyetiniz ne çıktı beta değerindden kız erkek tahmin ediyorlarmış merak rttm tuttu mu diye 🤗
Linakiz1903 sunashn50 canım bide yorumlarında gördüm tahminde bulunuyormuşsn bizede bişey söyler misin 🤗
Linakiz1903 sunashn50 ay yaaa içimden geçen hep kız doktor erkek olursa şaşırma dedi nub a göre söyledi ama ben inatla kız tahmini bekliyorum öyle hissediyorum sen neye göre söyledin acaba 🤗🤗