Selam kızlar..
Betam güzel arttı doktora gittim 5+6 iken kese göründü bebek görünmedi doktor normal bi hafta sonra bakacağız dedi içim içimi yiyor niye görünmedi diye. 1 sağlıklı doğumum var oğlum 4 yaşında sizce bu 2. Boş gebelik olma ihtimali nedie basına gelen var mı?