gulcin_isik arkadaşlar 35+3 teyiz bebeğimle göğüslerinizin içinde sertlik var mı aklım cok takılıyor süt bağlarıdır diyorlar ama sag göğsüm daha sert içi daha dolu gibi sizlerde durumlar nasıl acaba