busrozntp Kızlar merhaba. 31. Haftamdayım çok bulantım olduğu için kullanamadım kan ilacını malesef. Ve ferritin değerim 0,9 çıktı. doktoruma sonuçları şimdi yolladım ama bana çok düşük geldi. Başına böyle bişey gelen varmı?
Ankara-58 busrozntp lan üzümü ye tahin pekmez aç karnına pekmez içinde limon sık yada arkasına mandalina portakal ye cnm yada suda eriyen meyve suyunda tadında kan ilacı yazdır suda eriyen
Uydurbisey busrozntp Keşke doktorunuza söyleseydiniz başka bir ilaçla degistirseydi.Epey düşük çıkmış çok yorgun hissediyorsunuzdur sanirim.İlac ile beraber pekmez özü alıp üzerine limon sıkıp tükleyebilirsiniz o da demiri yükseltir.Gecmis olsun
busrozntp Uydurbisey görüştüm bugün ikiye çıkarttı ilacı. Maalesef ki benim hatam, bulantım olıyor diye içemedim düzenli. O yüzden aşırı düşük çıktı. 😔
Uydurbisey busrozntp ilaçları düzenli için pekmez özü ile destekler Seniz hayırlısı ile çabucak toparlarsiniz geçmiş olsun❤️❤️