merhaba kızlar doktor kontrolüm.vardi 14 hafta 4 gunluk normalde bugun ultrasonda 3 gun geri gösterdi.sorum şu doktor uzun uzun baktı tahmin için belli değil dedi çevremdekilerde erkek olsa belli olurdu kızdir gostermedi dediler boyle birşey varmi sizce