Ankara-58 yok o ağrıyı acıyı azaltması için. Catlaga bir faydasi olur mu bilmem. Eczaneye sor. Emziriyorsan mutlaka belirt. Anestol emzirirken kullanılıyor onu biliyorum ben hemoroid olduğumda kullanmıştım ağrı kesici olarak. Direkt gidip alabilirsin eczaneden