keremtahamom_ 23+2yiz eksiklerimizi tamamladık çok şükür 25-26 gibi eşyalarını yıkayıp ütülesem dolabına yerleştirsem ve hastane çantasını hazırlasam erken mi olur? Hazır olanlar ne zaman yaptınız?
Kdjhjhhj keremtahamom_ 26 haftaliğim ilk hamileliğimde 30da hazirlamistim ne olur olmaz diye bundada hazirlaya bilirsem 30da hazirliycam kenerda dursun
Deletedmom_112 keremtahamom_ çok erken olur hep geri tozlanıyor dolabın içleri zaten hep toz doluyor 34 üm yeni başlayacağım erken doğum riskiniz falan yoksa son aya bırakın
Duygu8178 keremtahamom_ 30. Haftamda yıkadım ütüledim yerleştirdim. 31. Haftada hastane valizimi hazırladım. Şuan 34 haftamdayim. Hepimiz sağlıkla afiyetle kucağımıza alalım inşallah bebeklerimizi 🤲
irmnayk2 31.haftada yaptım hepsini simdi 32.haftadayim🥲 Hastane çantasını da eksiklerimi tamamladigim zaman hazirliycam insallah. O da 2 haftayı bulur sanırım siz biraz erken davranmışsınız gibime geldi
keremtahamom_ irmnayk2 indirimler varken eksiklerini tamamlamak istedim ben de bu kadar erken beklemiyodum😅
Esraabbaa Eğer bir riskiniz yoksa erken bence. Ben 32 de işten ayrılmıştım sonra başladım 33 34 te tamamladım
keremtahamom_ Esraabbaa erken yapmanın eksisi olur mu ama düşünüyorum olmaz gibi yıkanmış ütülenmiş kıyafete dolapta ne olur ki😊
irmnayk2 keremtahamom_ en azından hastane çantası için erken 😂 rabbim sağlıkla kolaylıkla huzurla kucagimiza almamizi nasip eylesin inşallah
Esraabbaa keremtahamom_ yok yani asla yapmayın demiyorum da gidip gelip insan bakıyor elliyor yeniden tozlanır eder diye dedim riskiniz yoksa biraz daha bekleyebilirsiniz diye
keremtahamom_ Tatar59 zaten 26 gibi bundan bir ay sonrası oluyo hemen hemen bence de yapayım o zaman dursun☺️
ipeklinaismom keremtahamom_ 29 da yıkadım ütüledim yerleştirdim 31 iz şuan valiz hazır gibi bı kaç eksik kaldı sadve ütü insanı maffediyo rahat bir hamilelik geçirmeme rağmen sırtım tutuldu resmen o gün agirlasmasan yap derim
keremtahamom_ ipeklinaismom evet ben de ağırlaşmadan yapmak istiyorum çünkü şu an bile bel ağrılarım var
Kardelennn21 keremtahamom_ aynı haftada sayılırız Bende heyecanlanıyorum hemen yapmak istiyorum ama eğerki bi riskiniz falan yoksa bekleyin bence Bende 31 de falan yapmayı düşünüyorum İlk kızımda da öyle yapmıştım