Aybefl Ozgeakdgn gecenin ikisinde dördünde açlıkla cebelleşiyorum maalesef 🥺 dk başı birşey yeme isteğim var…
Ozgeakdgn Aybefl Benim de öyle ne uyku uyuyabiliyorum ne tamamen tokluk hissini yaşayabiliyorum ve bu durum beni çok yormaya başladı 😬😬
Ozgeakdgn Benim de öyle ne uyku uyuyabiliyorum ne tamamen tokluk hissini yaşayabiliyorum ve bu durum beni çok yormaya başladı 😬😬