Gzd_gzd Merhaba 23+5 günlüğüm doktor bugün plasentan aşağıda çok dikkat etmen lazım ağır kaldırmak yok ilişkş yok vs dedi de. Plasentası aşağıda olup sonradan düzelenler var mı? Biraz panik oldum ya bir sıkıntı çıkarsa diye ama araştırdığım kadarıyla sonradan düzelebiliyormjş