Selamlar 31 haftalik hamileyim. Demir degerim 9 olarak çıktı, min 11 olmasi gerektiğini soyledi doktorum. Kan ilacimi gunde 2 defaya cikardi . Kansızlık yaşayan gebeler en hızlı hangi gidalari tuketip eksikligi giderdiniz? Doğuma malum az kaldı en hızlı şekilde toparlamam lazim