Nuraydiyebiri Bana 18. Haftamda söylemilti doktor. Takipte kalalım dedi. Yarın kontrolüm var bi değişiklik oldu mu merak ediyorum ben de.
nyac Ben varım.29.haftamdayım tam kapatmıyor şu an da 32.haftaya kadar bekleyelim dedi doktor olmazsa sezeryan olacak dedi