Mira1604 her sağlık ocağı aramayabilir sizin üstüne düşmeniz gerekiyor 20 yi geçmeden gel demişti bana 20 ve 24. Haftada oldum 2 doz zaten ilk gebeliğim başlarında sağlık ocağına gittiseniz size ilk aşı olacağınız tarihi söylüyorlar ya da izlem tarihi veriyorlar ben gittiğim için verdiler