Ayın 17 sinden beri lekelenmem vardı adet tarihim 18ydi. Ama adet olmadım test yaptım ilk çıkmadı dün hafif silik çıktı. Kan verdim 13.5 beta. Bugün kanamaya döndü. Kimyasal mı acaba ? Yarın tekrar kan verecem ama lekelenmenin başladığı gün test negatifti. Lekelenmeden 2 gün sonra pozitife döndü beta verdikten sonra tamamen kanamaya döndü bugün