Sirin001 6 kilo almışım ben iyi mı bilemedim ama ben 16 haftama kadar düşük tehlikeeinden hep yatmak zorunda kaldim
Tuba-M55 20+2 5 kilo aldım :( doktor biraz yavaşla dedi ama iştahım çok açık bile bile de aç Kalmak istemiyorum, bu kızın canı da hep karbonhidrat istiyo napcaz bilmiyorum 🥲
Tgce_06 Tuba-M55 aslında normal değil mi 5 ay 5 kilo kilolu mu hamile kaldınız acaba ondan mı yavaş diyor
Tuba-M55 Tgce_06 55 kilo ile hamile kaldım boyum 158 çok da kilolu değildim benim doktor çok kilo alınmamasını düşünen doktorlardan heralde ya da son aylarda daha fazla kilo alırım diye de demiş olabilir🤷♀️
Tgce_06 Tuba-M55 ben de 52 kilo işe hamile kaldım ama boyum 172 doktorum rahat olabilirsin dedi beni pek kasmadı açıkçası ☺️