Kızlar merhaba en son 23 Ocak’ta regli oldum. Bir aydır korunmuyoruz bugün adetimin ikinci günü olması gerekti ama olmadım. 9 Şubatta sanki regli olacakmışım gibi Bel ve kasık ağrım oldu uykuya düşkünlüğüm arttı. Reglime bir gün kala çok yoğun Bel ve kasık ağrım oldu ama bugün gecikmenin ikinci günü ve hiç ağrım yok.normalde de regli olduktan sonra ağrım başlardı öncesinde hiç olmazdı. 4-5 tane idrar testi yaptım pozitif çıktı. Sizce bugün kan versem çıkar mı?