Banada 12. Haftada kız denildi 13 de erkek gibi yanılma payı var dedi şuan 16 haftayım haftaya yani 17. Haftada gideceğim inşallah belli olur bu sefer gönlüm kızdan yana tabi öncelikle sağlıklı olsunda bi oğlum var Rabbim birde kız nasip ederse inşallah hayırlısı olsun