Elif_111 Kullanıp memnun kaldığınız bebek şampuanları neler dalin aldım ama uni baby i de övdüklerinş gördüm siz neler kullanıyorsunuz
Mommytwice2 Elif_111 atopik cilt için linola tercih ettik. Dalin ve Sebamed çok kurutuyordu. Ama büyüdü şuan Sebamed kullanıyoruz
esraEb Elif_111 uni baby kullanıyorum hem güzel kokuyor hem de göz yakmıyor. Dalin gözlerini yaktı. Uni baby tavsiye ederim
asell13 Elif_111 mustela benim tercihim oğlum 6 buçuk yaşında hala mustela bakım ürünlerini kullanıyorum
denizalismom Elif_111 arkadaşlarımın önerisiyle mustela aldım henüz doğum yapmadım. Arkadaşlarım çok memnun.
eedahadahanasilsiniz Mustela çok kurutuyordu oğlumun cildini. Hone on earth marka aldim. Çok memnun kaldım. Tamamen bitkisel. Bu doğumda tüm setini alacağım
Bebegimsu350 Elif_111 dalının içeriği iyi değil hele ki yenidoğana kullanma derim senin tercihin ama araştır istersen. Ben bı çocuk doktorun araştırması sonucu e bebeğin kendi markası olan papatya özlü babyme kullandım memnundum şimdi komilininkini kullanıyorum bebek sampuani dalinden daha güzel kokuyo çok güzel parlaklık veriyo ama bütçem iyi içeriği daha temiz olsun diyosan minoris var, siveno var , ecowell var onu bilmiyorum , incia var bı nak bakalım sana uygun olana