Kızlar selam 31+2 gebeyim 2 haftadır enfeksiyon ve akıntıyla savaşıyorum çok küçük sancılarım çıkmıştı geçtiler çok şükür doktorum suyum geliyor falan sanmıştı ama şimdi asıl soru şu vajinasının iç dudakları şişen var mı aranızda ya benim balon gibi oldu doktorum da biraz umursamaz bi tip eşimle ilişki yasağı kalktı ama ilişkiye giremiyoruz öyle şiş bu normal değildir herhalde???