Ozlem-200 Kizlar merhaba paüde Soner gök takipliyim 35+4 olduk normal doğum istiyorum bir sorun olmazsa paüde doğum yapmış birileri var mı yardımcı olabilecek refakatçi , ücretleri ve ilgileri konusunda merak ettiklerim var