EmiliAmirli 15 gün içiyorsun.
Adet olucaksin bitecek , bittikten sonra abdestini aldığın gün hemen başla. Bu önemli bir detay. Adetin bittikten 5-10 gün sonra başlamaya kalkma sakin.
Sabah uyandığında soğanın kabuğunu soy ve Çope at 😅 soğan kabuğu ile bir işin yok. Sonra sogani 4 e böl ufak bı cevzeye at
Bir bucuk bardak HAZIR SU koy. 5-10 dakika kaynat. Sonra süz. Bardağa dök suyu. Ilınsın. Sıcak olursa icemezsin. Soğuk olursa da faydası yok. Bu yüzden ılindiginda rahat yutkunabilecegin zaman tek seferde iç. Durup durup içmeye çalışırsan icemezsin için doner , migden bulanır
Sabah akşam AÇ KARNINA 15 gün yapicaksin gör o zaman rabbimin de vesilesi ile mucizeyi 😍 ben pcosluydum. Düzensiz adetim vardi. Gebe kalamiyordum. 3 ayda bir adet olurdum. Soğan kürünü yaptım 15 gün değil 4-5 gün yapabildim ilk ay çalışıyordum zor oluyordu benim için erken saatte kalkıp ilimasini bekleyip , içmek. Bu yüzden o kadar kısa süre yapabildim. Kürü Yaptığım ay hemen adet oldum. Normalde olmuyordum 3 aydır . Adetim bitti. Hadi Nazlı bidaha yap dedim. Onu da 6-7 gün becerebildim. O ay hamile kalmışım emhamdulillah. Makbulu 15 gündür. Siz deneyin gerisi Rabbime nasibinize kalmis ne için istiyorsanız.
Bu arada sabah ayrı akşam ayrı sıfırdan yapicaksin. Çok kolay basit birşey. Hazir su ile yapicaksin o ayrıntıyı da unutma. Sevgiler