Ya_Sa Kızlar devlet decavit isminde vitamin veriyormuş ya bunu kaçıncı hafta da başladılar size lütfen yardımcı olur musunuz?
ipeklinaismom Ya_Sa özel verdi bana 5 haftadan itibaren halada kullaniyorum decait ferrum amigosit di sanırım birde coleden d
OguzMoms Ya_Sa İlk randevumda vermişti doktorum 6 haftalıkken şimdi 24 haftaligim hala devam ediyorum
Rumeysacelikk46 Bana ilk doktorum vermişti 18 haftam da , doktorum gidince yeni doktora geçtim oda gerek yok kullanmana bir işe yaramıyor deyip kesti onun yerine yemeğine kuyruk yağ koy az az dedi
Zeynepkrkytlli Rumeysacelikk46 ben de sıra bulamadığım için 2 3ayrindoktora girmiştim başta İlaçları gosteriyorum her seferinde buna gerek yok şunu kullan diyolar Öbürüne gidiyorum o da diğerinin verdiğine gerek yok bunu kullan diyo Kafam çok karıştı inşallah bı zararı olmaz Tek doktorla ilerlemek de çok önemli (Bu arada doktorlarımin üçü de çok tavsiye edilen doktorlardi birini sectik be onunla ilerliyorum şimdilik)
Zeynepkrkytlli Ya_Sa 25.haftamdayim tam hatırlamıyorum ama sanırım 1.5ay önce filan başladım 18 19.haftam filan oluyo sanırım Ama ben başta haftada 2olarak kullandım dimdi 2gunde 1kullaniyirum Daha önce böbrek taşı düşürdüm o yüzden (içinde böbrek taşı dusurenler kullanmasin yazdığı için)
Ozlem1993 Bkt28 2 ay kaldı doğuma benmde doktor değiştirdi ama ben kullanmıcam elenatal kullandm hep 12. Haftadan itibaren decavit geri vvericem eczaneye alırsa hiç açmadık elenatal alcam yerine
Rumeysacelikk46 Zeynepkrkytlli benim ilk doktorum tayin istedi başka şehire yerleşti , bu doktorum da perinotolog diğer kullandığım takviyelerime devam edebilirsin ama d3 kullanımı işe yaramıyor dedi ☺️ şuan multivitamin olarak pregofem kullanıyorum bir de demir ilacı olarak maltafor bu ikisine doğuma kadar devam edebilirsin dedi
Zeynepkrkytlli Rumeysacelikk46 benim sabahtan demir ilacım feramat ti sanırım sonra ecopirin(kan sulandirici), decavit, d3, magenta(magnezyum) bir de sabah akşam oksapar iğnem var Bunları kullanıyorum