cerenimmoo Adetim 4 gün gecikti kan testi verdim 61,9 çıktı beta pozitif fakat 2 gün sonra tekrar test verilmeli dediler kimyasal gebelikten korkuyorum varmı böyle başına gelen
ipeklinaismom cerenimmoo korkulcak bişey yok rutindir bu ben bir hafta boyunca gün aşırı kan verdim değer tabiki yapılması gerekiyor morlini bozma
ogrencianne35 cerenimmoo kanamanız yoksa korkmayın beta düşük gebelik yeni oldugu için Dr lar artış sağlıklı mı diye takip etmek istiyor 🩵
Asyaeylul2816 cerenimmoo geç yumurtlamadan dolayı değer düşük olablir korkmayın tekrar kan verseydiniz ilşmkatınolursa sağlıklı gebeliktir