Defne_A 3 kere açıklık muayenesi oldum dün sancim düzenli doktor eve gönderdi açıklık az diye sabah kalkınca habire biseyler akıyor ayağa kalktıkca hissediyorum Su mu acaba ya
minikmucizeemaak Defne_A Hayır tutamazsın akar diye bir şey yok bunu öğrenelim artık. Öyle de olanlar var evet, ama benim azar azar geldi asla anlamadım. Kpntrole diye gittim bu yüzden ve acil doğuma alındım. Mutlaka kontrole git riske atma canım
Defne_A Elifff23- amin kızlar en kolay olan an doğum esnası ıkınma anı dikişim baya var benim agri yapıyor ama doğum savcısının yanında esam3si okunmaz bi yıldım bi toparladım derken en sonunda oldu