36+4 günlük hamileyim benim kendi doktorum 38 gibi alcam demişti doğuma 36 da gel dedi ama bir türlü randevu alamadım sabahtan gelsem olur mu dedim bakarız dedi günüm gelincede msj attım göründü yaptı ama cevap vermedi benimde dün sancilarim başladı geçer diye gitmedim ama sanciyla miğde bulantısında yaşayınca gittim başka doktor baktı uğur bey çok güzel ilgilendi kan alındı nst bağladı agrım hafif çıktı tansiyon yüksek çıktı ultrasonla da baktı sonra sana gün verdi mi doktorun dedi bnde yok dedim yanıma gel sana napacağımızi anlatım dedi gittim cuma günü sabahtan gel anestezi doktoruyla görüş sonra hemn yanıma gel seni doğuma alım dedi elime kağıt verdi altınada mutlaka gel yazmış çok güzel ilgilendi hep kizimli konuştu ilaç verdi seni bunlar rahatlatacak kullan dedi kendini sakın yorma yat dınlen dedi ben napim uğur beye mi yaptırım yoksa kendi doktoruma haber mi verim annemler de riske atma cuma günü gıdek diyorlar nolur nolmaz dediler doktorun cevap verseydi msjina dediler bşy gormese gel doğuma alım demez başkasının hastasına diyorlar