Burnunu kaşı ayağına dokun onu okşa yani hafifçe uyandırmak için çabala uyansın emsin az da olsa sık sık emzir Allah korusun sarılık olmasın
Daha küçücük annesi emer 🌸 Benim ki 4 aylık ilk doğduğunda emmiyor diye ağlıyordum ama emmedi yani sarılık oldu hatta . Ama sonra alıştı sık sık emzirdiğim için uykuda da olsa aldım ağzına tıkıştırdım iki damla da olsa içsin